Księgi rachunkowe (pełna rachunkowość)

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.1047)
  • Opracowanie zakładowych planów kont,
  • Tworzenie polityki rachunkowości
  • Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • Kontrola I weryfikacja przekazanych dokumentów pod kątem formalnym I rachunkowym
  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • Zarządzanie płatnościami
  • Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych,
  • Sporządzanie deklaracji VAT,
  • Sporządzanie plików JPK,
  • Sporządzanie sprawozdania rocznego (bilans wraz z załącznikami, rachunek zysków i strat, informacje dodatkowe),
  • Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów,
  • Przygotowanie dokumentów do KRS związanych ze sprawozdaniem finansowym ,
  • Elektroniczna wysyłka deklaracji